Mandag var vi en tur på Fiskebasaren på Fiskebrygga. Der fikk vi både holde fisk og hummer! Så dro vi for å leke på den store gressplenen foran barnehagen. Vi er i full gang om dagen med å lage pynt til 17.mai. Det er viktig å vanne gulrøttene våre! Vi er gode på å sortere søppelet vårt i Revehiet! Tirsdag var dro vi en tur i Tresse, himmelen åpnet seg for oss og det starta å øsregne så da tok vi turen tilbake til barnehagen for å skifte tøy, spise kyllingsalat og for å leke videre ute i hagen. "Hvem vil sitte på i toget?" Hente vann - helle vann. Graver til Kina. Onsdag - denne dagen ble Skolegruppa, Reveungene og Reveflokken enige om at skytebanen var det beste stedet å dra ettersom det regnet en del. På skytebanen ville noen søke ly fra regnet under tak mens andre var i full vigør med Stiv heks, Fisken i det røde hav og Rødt/Grønt lys. Andre var med på å bygge hinderløype med stokker som de kunn...