Uke 23
Mandag En morgen hvor vi var raskt ute,allerede i åttetiden kunne man høre barnelatter innenfor porten ved Revehiet. Da var vi i full gang med sykling og cross. Her ble det syklet i racer fart, på ett hjul og vi steila så det suste. Nå er sommerknærne i full gang. Denne dagen var det mye glass og metall som måtte kastes og gutt6 år sorterte dette i riktig søppelkasse. Dagens tur gikk til Skytebanen hvor det har vært allsidig frilek. Det har vært konstruksjons lek ved bygging av hytte hvor vi måtte få på vegger og tak. Vi måtte rydde gulvet og dekorere med blomster og kulltegning. Det er blitt bygget hinderløype av trestubber, et bord og en blikkplate som skapte variert bevegelse hos barna. Det er vært tur til salamanderne og de levde fortsatt i beste velgående. Det er også vært forsøk på å lage selje fløyte, men vi fant ut at vi var nok for sent ute. Her kastes det glass og metall å løpe ned en blikkplate er ikke bare enkelt, her må vi ha øye for koordinasjon ...